WECHAT

nutizie

Kit di Guardia Solar Revestitu di PVC Protegge i Pannelli Solari da Pesti Birds

U Solar Mesh Guard Kit prutegge i pannelli solari, i filamenti elettrici è u tettu da i danni di l'uccelli pesti.
rete di pannelli solari

* 8 inch x 100 piedi rotulu di pannellu solare di filu di guardia cù una maglia più fina (½ x ½ inch), A dimensione di a lunghezza di centu piedi hè una dimensione standard postu chì a maiò parte di i sistemi solaririchiede un minimu di centu metri di copertura.

 

pannellu solare critter guard Bird Blocker

* Aiuta à prutege i pannelli solari da i roditori è l'uccelli nidificanti cù schermi di filu.

Ùn viola micca l'integrità di u pannellu.I nostrikit di schermu solare per uccellihà più fine

maglia (½ x ½ inch) à u cuntrariu di (¾ x ¾ inch).maglia da altri, chì impedisce à qualsiasi uccelli,

piccioni, critters, è roditori da danni à i vostri pannelli solari di u tettu.

ma ancu permette u ventu è l'acqua flussu da u vostru tettu.

 

* U kit vene cun 70 fasteners addensati.Questu hà più fasteners chì l'altri kits, cusì pudete assicurà chì i fasteners ùn mancanu micca durante a stallazione.

A rete hè fatta d'acciaio galvanizatu è rivestita in PVC neru per assicurà l'ultima resistenza à u clima.L'acciaio galvanizatu assicura chì i punti di taglio ùn arrugginiscenu

è causanu decolorazione nantu à i tetti è i cumpunenti di u sistema solare circundante.U revestimentu di PVC neru si mischia cù u sistema solare aghjunghjendu un esteticuaspettu piacevule è mudernu creendu un aspettu discretu.

 

* I nostripannellu solare prutege guardiahè (prima saldatu è poi galvanizatu) per una resistenza più altu à u cuntrariu di l'altri (zincati è poi saldati) maglie deterrente in umercatu chì si deteriora facilmente è si rompe quandu hè esposta à u sole!U filu nantu à a maglia hà u grossu propiu chì permette chì a maglia sia rigida maesse malleable è facilmente tagliatu.

 

 

 


Tempu di post: Aug-16-2022