WECHAT

nutizie

Squadra eccellente, serviziu eccellente, prudutti d'alta qualità - HEBEI JINSHI INDUSTRIAL METAL CO., LTD

HEBEI JINSHI INDUSTRIAL METAL CO.,LTDhè una impresa energica, truvata da Tracy Guo in MAY, 2008, postu chì a cumpagnia hà stabilitu, in u prucessu di operazione,WSempre ubbidisce à l'integrità, orientata à a qualità è u principiu di tuttu ciò chì i bisogni di i clienti, chè a fede, chè u serviziu, per furniscepera caccia di i prudutti facenu a selezzione, chì vi furnisce u prezzu più economicu è u serviziu perfettu di pre-mercatu è post-vendita.

NI pruduttori principali di a nostra cumpagnia sò T / Y fence postgabbioni, porta di giardinu, porta di a splutazioni, canile per cani, punte d'uccelli, recinzione di giardinu, ecc. I nostri prudutti anu esportatud à i Stati UnitiGermania, Regnu Unitu, Nova Zelanda, Australia, Giappone, Coreaeccetera.

In u prucessu di sviluppu, avemu furmatu a nostra propria marca, HB JINSHI, rendendu i nostri prudutti più cumpetitivi in ​​u mercatu internaziunale. Finu à avà, avemu assistitu à l'esposizione di edifizii russi, LSPOGA in Cologne è fiera di cantone in ogni periodu.

Hebei jinshi industrial metal co., Ltd adopta u Sistema di Gestione ERP avanzatu, chì pò esse cun un cuntrollu efficace di i costi, un cuntrollu di risicu, ottimizendu è cambiàtradiziunaleprucessi di pruduzzione, migliurà l'efficienza operativa, a realizazione piena di"cullaburazione,"Serviziu rapidu"e mani agile.

Novu seculu, novi sfide è opportunità, continueremu à innuvà è vi furnisce prudutti di qualità è prezzu cumpetitivu.

Benvenuti à l'amichi di tutti i campi di a vita per vene à visità, guida è negoziazione cummerciale.


Tempu di Postu: Apr-25-2022